Zwroty, reklamacje, wymiany

Zwroty i wymiany w sklepie internetowym LunaMarket.pl

Zwroty prosimy kierować na nasz adres firmowy:

PPHU LUNA

ul. Grota-Roweckiego 7/17

67-120 Kożuchów

tel. 696 218 630


 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

  • paragonu fiskalnego 
  • numeru konta bankowego do zwrotu kwoty za towar

oraz powiadom nas mailowo (mail: sklep@lunamarket.pl) o zwrocie towaru oraz przyczynie zwrotu

 


 


UWAGA - Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Prosimy - odsyłając towar zapakuj go w te same zabezpieczenia, w których dotarł do Ciebie. To bardzo ważne, gdyż w przeciwnym przypadku towar może ulec rozbiciu lub zniszczeniu.

 

Możesz po prostu zwyczajnie napisać zgłoszenie na naszego maila. Jeśli potrzebujesz formularza - pobierz go tutaj:  >>>FORMULARZ

Formularz wydrukuj, wypełnij i podpisz odręcznie.


REKLAMACJA



Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub to my popełniliśmy błąd przy wysyłce np. pakując inny rodzaj towaru, niż był zamówiony - wówczas koszty wysyłki, jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt, zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym: "Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów" (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).

 


Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)

Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji (przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 1 tydzień.

 


ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu.

Nie przyjmiemy zwrotu, gdy towar został zabrudzony lub jego stan został pogorszony i widać po nim zużycie. Towar prosimy zwrócić w oryginalnym opakowaniu.

 


WYMIANA TOWARU

Konsument ma prawo wymienić dany produkt na inny. W tym celu Konsument powinien w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar. Towar podlega wymianie pod warunkiem, że: posiada oryginalne opakowanie i oznaczenia producenta, nie nosi żadnych śladów użytkowania, znajduje się w stanie niezmienionym. 



najlepsze pomysły na prezenty - figurki magicznych kotów czarownicy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl