Regulamin zakupów w sklepie Lunamarket.pl
- Sklep internetowy LunaMarket.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są przez stronę: lunamarket.pl. Zamówienia można składać również telefonicznie pod naszym numerem: 696 218 630.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie LunaMarket.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Do każdej przesyłki załączamy paragon. Na wyraźne, wcześniejsze życzenie klienta wystawiamy fakturę (jako sprzedawca zwolniony podmiotowo z podatku VAT).
- W sklepie LunaMarket.pl możliwe są następujące formy płatności za zakupy:
- automatyczna po dokonaniu zakupu za pośrednictwem płatności on-line (poprzez system PayU)
- późniejsza, poprzez przelew
- pobraniowa, podczas odbioru przesyłki (u kuriera lub listonosza).
- Jeśli wybrałeś przedpłatę na konto za zakupy, ale nie dokonasz jej w ciągu 7 dni - anulujemy zamówienie. W razie problemów z dokonaniem płatności lub przewidywanym opóźnieniem, bardzo prosimy o kontakt mailowy, wydłużymy czas oczekiwania.
- Jeżeli dane klienta w procesie zamówienia okażą się niejasne lub niepełne, sklep internetowy może skontaktować się z klientem w celu potwierdzenia zamówienia telefonicznie lub przez email. Jeżeli uzyskanie kontaktu z Klientem w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia nie będzie możliwe, zamówienie może zostać anulowane lub wstrzymane w realizacji.
- Każdemu klientowi - konsumentowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego LunaMarket.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Prawo to dotyczy Konsumentów i Przedsiębiorców objętych ochroną konsumencką. Przedsiębiorcą objętym ochroną konsumencką jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane:
- listownie na adres: PPHU LUNA ul. Grota-Roweckiego 7/17, 67-120 Kożuchów
lub
- mailowo na adres: sklep@lunamarket.pl
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na adres: PPHU LUNA ul. Grota-Roweckiego 7/17, 67-120 Kożuchów.
Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez nasz sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. - Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów oddawały w jak najlepszy sposób wszystkie walory i rzeczywisty obraz towaru. Prezentowane zdjęcia są faktycznymi zdjęciami oferowanych produktów.
- Możesz zapisać się do subskrypcji naszego newslettera. W każdej chwili możesz się później z niej wypisać. Dane przetwarzane są w celach marketingowych wyłącznie za uprzednią zgodą klienta.
- Podane na stronie ceny przesyłek dotyczą tylko paczek na terenie Polski. Na wyraźne życzenie klienta - możemy nadać przesyłkę zagraniczną. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy, cenę przesyłki ustalamy indywidualnie, zależnie od gabarytu, wagi oraz kraju odbiorcy. Udostępniamy również płatność za pomocą PayPal.
- Wszystkie podane w naszym sklepie ceny zawierają wszelkie podatki, cła oraz inne dodatkowe opłaty. Koszty dostawy są naliczane wg taryf i widoczne są m.in. w koszyku podczas składania zamówienia.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu LunaMarket.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia i specyfikacji zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku paragonu. Treść umowy, czyli treść potwierdzonego zamówienia oraz regulamin, są utrwalane i zabiezpieczane oraz cały czas dostępne do wglądu dla klienta, bądź to po zalogowaniu na swoje konto lub na prośbę mailową.
- W każdej chwili możesz zażądać usunięcia wszelkich swoich danych z naszego sklepu. Wystarczy, że powiadomisz nas o tym mailowo lub telefonicznie, że chcesz usunąć swoje dane i konto, a wykonamy to niezwłocznie. W każdej chwili możesz tez cofnąć swoją zgodę na otrzymywanie newslettera.
W przypadku sprzedaży zaewidencjonowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej, fakturę na rzecz nabywcy posługującego się numerem identyfikacji podatkowej, o którym mowa w art. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników lub numerem, za pomocą którego jest on zidentyfikowany na potrzeby podatku od wartości dodanej, wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon potwierdzający dokonanie tej sprzedaży zawiera ten numer.
W związku z powyższym - jeśli potrzebujesz faktury, to bardzo prosimy, żebyś poinformował nas o tym przed dokonaniem zakupów w naszym sklepie.
Masz problem przy odbiorze przesyłki?
Jeśli po odebraniu i otworzeniu paczki stwierdzisz jakiekolwiek nieprawidłowości czy uszkodzenia towaru - skontaktuj się z nami.
W miarę możliwości postaramy sie jak najszybciej rozwiązać problem!