Regulamin

sklep fantazy



Regulamin zakupów w sklepie Lunamarket.pl



  1. Sklep internetowy LunaMarket.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są przez stronę: lunamarket.pl, jak również poprzez Allegro.pl (nick sprzedawcy: LunaMarket-sklep). Zamówienia można składać również telefonicznie pod naszym numerem: 696 218 630.

  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie LunaMarket.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  3. UWAGA - Nie wystawiamy faktur VAT. Do każdej przesyłki załączamy paragon. Na wyraźne życzenie klienta wystawiamy rachunek.

  4. W sklepie LunaMarket.pl możliwe są następujące formy płatności za zakupy:
    • automatyczna po dokonaniu zakupu za pośrednictwem płatności on-line (poprzez system PayU)
    • późniejsza, poprzez przelew
    • pobraniowa, podczas odbioru przesyłki (u kuriera lub listonosza).
    Udostępniamy również płatność przez konto PayPal.

  5. Jeśli wybrałeś przedpłatę na konto za zakupy, ale nie dokonasz jej w ciągu 14dni - anulujemy zamówienie. W razie problemów z dokonaniem płatności lub przewidywanym opóźnieniem, bardzo prosimy o kontakt mailowy, wydłużymy czas oczekiwania.

  6. Jeżeli dane klienta w procesie zamówienia okażą się niejasne lub niepełne, sklep internetowy może skontaktować się z klientem w celu potwierdzenia zamówienia telefonicznie lub przez email. Jeżeli uzyskanie kontaktu z Klientem w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia nie będzie możliwe, zamówienie może zostać anulowane lub wstrzymane w realizacji.

  7. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego LunaMarket.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane:
    - listownie na adres: PPHU LUNA ul. Grota-Roweckiego 7/17, 67-120 Kożuchów
    lub
    - mailowo na adres: sklep@lunamarket.pl
    Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
    Zwrot świadczeń:
    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na adres: PPHU LUNA ul. Grota-Roweckiego 7/17, 67-120 Kożuchów.
    Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez nasz sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

  8. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów oddawały w jak najlepszy sposób wszystkie walory i rzeczywisty obraz towaru. Prezentowane zdjęcia są faktycznymi zdjęciami oferowanych produktów.

  9. Możesz zapisać się do subskrypcji naszego newslettera. W każdej chwili możesz się później z niej wypisać. Dane przetwarzane są w celach marketingowych wyłącznie za uprzednią zgodą klienta.

  10. Podane na stronie ceny przesyłek dotyczą tylko paczek na terenie Polski. Na wyraźne życzenie klienta - możemy nadać przesyłkę zagraniczną. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy, cenę przesyłki ustalamy indywidualnie, zależnie od gabarytu, wagi oraz kraju odbiorcy. Udostępniamy również płatność za pomocą PayPal.

  11. Wszystkie podane w naszym sklepie ceny zawierają wszelkie podatki, cła oraz inne dodatkowe opłaty. Koszty dostawy są naliczane wg taryf i widoczne są m.in. w koszyku podczas składania zamówienia.

  12. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu LunaMarket.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  13. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail potwierdzenia i specyfikacji zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku paragonu. Treść umowy, czyli treść potwierdzonego zamówienia oraz regulamin, są utrwalane i zabiezpieczane oraz cały czas dostępne do wglądu dla klienta, bądź to po zalogowaniu na swoje konto lub na prośbę mailową.



Masz problem przy odbiorze przesyłki?

Jeśli po odebraniu i otworzeniu paczki stwierdzisz jakiekolwiek nieprawidłowości czy uszkodzenia towaru - skontaktuj się z nami.

W miarę możliwości postaramy sie jak najszybciej rozwiązać problem!